what to do?

Både barn och karln sover, vad ska jag göra då? Just nu sitter jag och lyssnar på radion... och så håller jag på med farmville! Jag som sa att jag kommer aaaaaaaaaaldrig fixa farmville, men här sitter jag nu, mitt i skiten! Det är faktiskt ganska kul, det måste jag erkänna. Fast så är jag ju en spelnörd också, har alltid varit och kommer (antagligen) alltid att vara!

Jag skulle behöva städa, men jag har faktiskt ingen lust! Känns som att jag alltid gör det ändå, eller, inte alltid men väldigt ofta! Så idag får det vara stökigt.


Här får ni i alla fall en bild ni säkert redan sett i fotobloggen, men i alla fall.
I brist på annat, liksom.


Kommentarer
Postat av: keddy

oj!

2010-02-15 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0