bluoodeeh

Ja, uttala texten ovan som den lille amerikanske pojken gör i det käna youtube-klippet.

Till saken. Idag när jag rensade understa lådan i köket som alltid är proppfull av massa skit, ja, ni vet, så stog Rickard och diskade. Rätt som det var började han svära lite lätt och såg ut att ha riktigt ont medans han höll sig om handen under vatten. Jag fick panik, tog mig för öronen,  ja, jag tar mig alltid för öronen när jag får panik eller blir rädd, och frågade (ganska hispigt) om han hade skurit sig. Och ja. Det hade han. Jag antog att han hade skurit av sig halva handen och jag snart i panik skulle ringa 112. Jag sprang och hämtade en handduk och hispade vidare, men då sa han att han inte behöver någon handduk utan det skulle nog räcka med lite papper, då hade han skurit sig lite på tummen! Så nu har han suttit med papper och sån där sjukhustejp runt hela tummen hela dagen och hela kvällen. Män alltså! ;P

Kommentarer
Postat av: linda

Fin blogg :)

2010-01-06 @ 23:10:28
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0