Gooood morgon!

Idag hade jag tänkt gå ut och gå vid 10, den vanliga tiden, alltså nu. Men Junie ville gå upp halv 7, jag var trött, junie var pigg, ingen bra kombo! Så därför har jag sovit ett tag på förmiddagen, medans Junie härjade runt i gåstolen. Mellis för en halvtimme sedan och nu sover hon i sin säng. Och jag sitter här i trosor och t-shirt och ska snart duscha. Så det blev inte som jag tänkt! Men vad gör det.

Ikväll ska jag faktiskt åka in till stan och börja på viktväktarna! Jag kanske inte kommer räkna points till punkt och pricka, men då kommer jag i alla fall få ett hum om hur jag ska äta och så. Så ja!

Kommentarer
Postat av: Madde

Då ses vi ikväll! :)

2010-01-19 @ 13:16:43
URL: http://litenfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0