Helgen.

Igår kom min mamma och kenta förbi på dagen, när dom åkte hem tog dom med Junie till hennes farmor där hon spenderade natten. Allt gick bra, hon hade bara vaknat 2 gånger inatt och ena gången var hon inte ens ledsen.

Rickard var på pokerkväll hos Henke och kom hem och var 300 kr rikare.
Jag var först hos Ramona och Andreas, där var också Stina, Jim och Sanna - alltid trevligt att träffa lite nytt folk!
Vi spelade musik och spel, pratade och tiden flög iväg! Klockan blev mycket och det var dags att åka till Sigurdsgatan 25 där det var en del band som spelade.
Jag var nykter och skjutsade alla.

Idag hämtade vi Junie vid halv 11, var skönt att få sova en oavbruten sömn tills klockan var kvart över 9! Men när jag väl hade vaknat var det enda jag ville göra att hämta henne! Helt sjukt vad man kan sakna någon.
Hämtade henne i alla fall, åkte till kolbäck för det var babysim. Kom dit halv 12 och det var inställt. s-u-c-k. Hade helt förträngt att hon hade sagt det förra gången.
Vi åkte i alla fall tillbaka till köping och spenderade hela dagen där, först hos rickards mamma, sen hos min mamma, dom bor nästan granne med varandra!
Kom hem och pappa och maritha kom förbi och gosade med trollet.

Så vi har haft en bra dag med mycket socialt umgänge! Nice!

Kommentarer
Postat av: stina

jaha, trodde du visste att det var fritt bad?

vi var där mellan tio och elva typ. stod och kikade efetr dig :)

2010-02-01 @ 09:27:57
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0