hoppensrepens

Idag har jag börjat hoppa hopprep igen efter några veckors uppehåll. Dels slutade jag för att jag började få så ont i foten när jag hoppade, antagligen för att jag hoppar på för hårt underlägg barfota, och för att julen närmade sig. Men nu är jag på gång igen! Och så ska jag försöka klämma in en promenad om dagen också! Det är ju så svårt att börja men så lätt att sluta. Varför kan det inte vara tvärtom?

Vi får väl se hur mycket jag gått upp imorgon. Kommer ju inte ha gått ner något i cm efter allt jag moffat denna vecka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, hur kan du vilja gå ut i denna kyla vi har nu? Inte alls trevligt och gå ut nu. När det blir några mindre minusgrader är det okej. :)

2010-01-05 @ 23:27:33
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0