slapp!

Idag har det varit en riktigt slapp- och slödag. Har varit så skönt!
Vaknade imorse, skittrött, det var däremot inte Junie. Så upp och sov på soffan ett tag, Junie tror jag också slumrade lite i andra änden för hon blev tyst.
Senare gick Rickard ut och gick med Junie och Junies farmor, jag var lat och trött och tittade på film i soffan, jag såg "Precious", en film jag velat se länge! Så äntligen tog jag mig tid! Och den var bra, typiskt min smak, det ska vara sorgligt och verklighetsbaserat så man kan grina. Och det gjorde jag kan jag lova.
Sen har vi inte gjort så mycket mer. Och jag har inte klivit utanför dörren så imorgon blir det promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0