todeloooooo

Idag har jag kalasfika hemma hos mig, jag fyller nämligen år imorgon!
Det är babysim idag också som vi tänkt åka på, men vi hoppar det idag för jag vill inte stressa livet ur mig (som jag gjort både i fredags och lördags). Hade jag inte screwat kakorna jag skulle göra igår (drömtårta och kladdkaka) så hade vi nog åkt, men nu måste jag baka om och så ska vi städa så det får bli som det blir!

I fredags var jag på tjej-kväll hos Emma, med dom "gamla" vanliga. Det var riktigt trevligt med lite dans och prat!

Och igår  var vi till Jenny och Henke på middag, skitgott, och det var trevligt med en till kväll med spel och prat!

Bilder kommer.


Och ett stort grattis till Ante och Lina till eran Wilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0