Youtube.

Att man aldrig tröttnar på youtube! Nu har jag suttit och bara skrattat åt galna videos i 1½ timme, tänk om jag hade tagit den tiden och sov istället? Nej, det är ju inte lika kul. Ska dock sova snart.
Men ja, det finns ju alltid något att titta på! Det är ju helt otroligt vad folk hittar på och lägger upp. Och så hittade jag en gammal idol-video (ja, jag sitter alltid och letar upp videon på dåliga "sångare") på tjejen som sjöng "ring ring" på clabbe och kisthis tid (svenska alltså). Ja, kul att återuppliva gammla "minnen", höhö.
Nej. det är nog faktiskt dags att sova snart, märker att jag inte kan formulera mig speciellt bra och ögonen är helt söndergråtna, jag har garvat järnet ur barn som skrattar.

Nu ska jag bara vattna mina plantor i country story sen blir det natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0