drömmar och verklighet.

Inatt drömde jag att jag gick runt i västerås naken. Elle nästan naken i alla fall, jag hade byxor på mig men ingenting på överkroppen. Och i början av drömmen gick jag runt med en väska så den skulle ha gjort så att jag på något sett inte var naken, men sen lämnade jag den någonstans och folk sa till mig att jag skulle sätta på mig en tröja "för gudsskull!"

Nog om det. Idag gick jag och Ramona till åsby och fikade, det var nice även fast jag höll på att svettas ihjäl när vi kom in. Det var riktigt skönt ute också. Och en promenad fick vi!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag har svinont i fötterna nu, kan knappt sätta på mig skorna för jag har små skavsår på tårna... :-D

2010-03-07 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0