fuk funie

Junie:
Jag hoppas verkligen det kommer några tänder nu så att dom första är avklarade. Inatt sov hon bara några timmar, ingenting hjälpte och jag hoppas verkligen att hon sover bättre inatt, men det tror jag inte hon kommer göra för hon har mått sämre idag än hon gjorde igår. Imorse ville hon gå upp halv 6. Idag har hon haft feber och magvärk (eller jag antar att det är magvärk) och så där. Febern gick ner lite efter lite alvedon och hon blev mycket piggare. Vi åkte hem till mamma en sväng på em (innan jag visste att hon hade feber) för hon verkade vara ganska pigg på fm, men direkt när vi klev in där blev hon grinig och allt blev jobbigt, hon ville inte göra någonting hon bara grät hela tiden. Så vi åkte hem nästan lika fort som vi kommit dit..

När vi kom hem fick jag sova ett par timmar på soffan i alla fall, och Junie sov i sin säng (som vi btw har flyttat ner, alltså, ligg-grejen har vi flyttat ner så hon inte kan trilla ur om hon reser sig.) och så har vi moffat pizza ikväll.

Kände att det här blev ett riktigt rörigt inlägg, men ja. Klockan är mycket och nu ska jag gå och lägga mig! Hoppas ni förstod i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0