tomorrow, tomorrow


I love you tomorrow


Nej, men imorgon börjar jag jobba! Helt sjukt. Från att gått hemma och "latat" (jag kan inte direkt påstå att jag har latat, men i alla fall!) till att få jobb på bara ett kick och sedan börja jobba mindre än en vecka senare!
Först var det bara snack om att jag skulle jobba imorgon, men det blir veckan ut. Och jag ska börja med att åka med en annan så jag lär mig, vilket känns vädigt bra. Mycket hellre det än att jag bara ska slängas in i det och så ska jag fixa allt själv. Så det blir nog jätte bra! Längtar!

Sen får jag schemat på torsdag så får jag se hur det blir nästa vecka! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Good Luck!!!

2010-05-04 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0