vilken lååång dag!

Idag har jag varit trött hela dagen. Det tar på kraftern att börja jobba! Fast än så länge har jag ju bara varit där i tre dagar, men det känns kan jag lova! Och det blir ju inte bättre av att Junie vill gå upp halv 6 på mornarna.. På vardagarna går det väl an men nu på helgen vill man ju bara ha sovmorgon! Men men, vad ska man göra? Hellre att det är så här än att man går upp mitt på blanka dagen!

Idag har vi varit i köping och fotat kentas yngsta dotter, Malin, för hon skulle på studentbal. Riktigt fin var hon!
Och nu har jag svullat kött och potatissallad. Helt sjukt mätt är jag!

Nu ska Rickard få äran att klia mig på ryggen sen ska jag soova!

Bilderna på Malin hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart man blir trött. Det blir en omställning i livet och mer håll i gång. :)

2010-05-09 @ 11:15:00
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0