wöäöööoooäääeeee

jag är så trött, jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Så här blir det när man börjar 6 varje dag, men jag klagar inte! :) Det är najs.

Allt mellan lördag och tisdag kan vi få flytta in i vår lägenhet. Betalad och klar idag! Nu är det bara lite nycklar och... en tom lägenhet som fattas :P Som jag längtar. Den första kvällen ska jag ta ett lååångt varmt skönt bad, jag har saknat att ha ett badkar som fasiken.

Btw, vad är problemet med idol?! Mer än hälften av alla sjöng ju jätte dåligt?! Jag fattar ingenting... Och på tal om sjunga dåligt, jag önskar att "bredbandsbolaget" tog in lite andra människor som sjunger i deras reklam. Jag spyr av irritation varje gång jag hör den där skitlåten!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Det kan du absolut få göra. :) Kan du komma och testa innan klockan 18 imorgon?

2010-09-23 @ 17:46:20
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Okej. Tänkte ta med mig kläderna till barnklädbytardagarna i helgen. Men blir det inte sålt så kan jag hojta till. :)

2010-09-23 @ 19:29:11
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0