busy woman!

Jag gör så mycket saker hela tiden så jag har inte riktigt tid att sitta här och skriva.
Idag har jag jobbat, började 6 sen har det varit full fart hela tiden. Efter jobb åkte jag hem och böt om, hämtade Junie och Maria och åkte till mamma.

Igår var vi också hos mamma och bytte däck på bilen och premiärgrillade på deras nya altan! Riktigt nice.

I förregår cyklade jag och junie för första gången i år, men det gick inte så bra i början, däcket bak var näst intill platt så jag gick ner till okq8 och tvingade maria att pumpa det, men det gick inte! Så vi gick vidare till farfar som bytte ventil och vips så funkade det! Vad skulle jag göra utan farfar? Han kan allt!
Junie tyckte i alla fall att det var jätte kul att sitta därbak! Lite roligare nu när hon är större och förstår mer.

Kommentarer
Postat av: KusinJohanna

Åh! Morfar!! Han kan ju allt som sagt, vi hade aldrig klarat oss utan honom! <3

2011-04-14 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0