strul..?

Alltid är det något som strular och inte vill som jag vill, nu har det varit datorer och interner, sen november!

Men nu fungerar det och ska förhoppningsvis inte strula mer.. så jag kommer inte tjata om vilka problem det har varit :)

I måndags började jag jobba efter att ha varit hemma i tre veckor. Det var så himla skönt att komma ut och göra något igen, har känt mig helt instängd och irriterad alldeles för länge.. Men nu är vi friska hela familjen igen!

I helgen kom eve och micke förbi och hjälpte oss att måla om i vardagsrummet, det blev så mycket bättre! Istället för brunt i olika nyanser på en strukturtapet har vi nu fina fräscha vita väggar. Det passar så mycket bättre till allt!

I söndags fyllde rickard år och vi hade fullt hus hela dagen så nu har jag ätit fika och godis för tre år framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0