torsdag.. eller?

Är helt dagvild nu när jag varit hemma så länge.. Jag har inte orkar gjort någonting, har bara legat och vilat i stort sett hela tiden, men nu mår jag mycket bättre! Ska tillbaka till jobbet på måndag, fast sjukskrivningen gäller till den åttonde. Så det är ju skönt att jag blev frisk innan hela den tiden i alla fall!

Just nu ligger maria och junie i soffan och sover, rickard ligger i sängen och sover och jag sitter här och tittar på project runway. Måste vara vädret som gjort alla så trötta?
Vi hade celebert besök tidigare på dagen av junies farmor, faster och kusin, det var trevligt! Junie och Filippa leker så bra, är roligt nu när Dom är lite större!

Imorgon kommer min kära moster med family till mamma, det ska bli så kul att träffa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0