Dagen

Vi vaknade sent idag, jag och Junie. Eller först vaknade hon vid 6 och ville ha mat, så hon åt och vi tittade på the vocie på 5'an. Sen sov vi lite till, tills klockan var halv 11. Gjorde oss iordning, rickard gick till sin vän och jag och junie åkte till Stina och Dante. Spenderade halva dagen där, mycket trevligt som vanligt! Blev bjuden på muffins och grejer, plus att jag fick med mig "lite" blöjor hem, wonderful!
Kom hem, Maria kom hit, like always ^^. Hon gosade med Junie, eller tröstade henne och jag sydde en blöjpåse! Alltså en som man har rena blöjor i, den blev jättefin, tycker jag, och stooor!
Nu håller jag på att laga mat, hamburgare och klyftpotatis.

Imorgon kommer mammsen hit också!

Kommentarer
Postat av: faster marita

hej!!! på er va stor hon blivit gull ungen hoppas allt är bra med er det är det här ..kram marita

2009-08-29 @ 06:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0