Mammsi.

Idag har veronica och filippa varit här, hon har blivit så stor! Och det är så kul att hon börjat prata nu, kan inte fatta att Junie en dag kommer vara som filippa, men jag längtar! =)

Idag kom mamma hit också och jag bakade en tårta till hennes ankomst, för hon har fyllt år! Hon ska vara här hela veckan och vi ska väl försöka hitta på en massa att göra!
Imorgon ska jag och rickard gå på bio, väldans mysigt. Ska bli skönt att inte behöva tänka på allt och bara sätta tankarna på varandra (som att jag kommer kunna göra det, jag tror att jag bara kommer ha en tanke i huvudet och det är J.).
Junie fyller snart 2 månader och jag tycker inte alls att det är för tidigt att åka iväg i ett par timmar själva, jag och rickard. Det tror jag att vi behöver, efter allt vi har gått igenom.

Punkt!

Kommentarer
Postat av: anu

klart att ni ska åka iväg på bio =) det är ni värda! hoppas ni får en mysig vecka med mamma!

2009-08-02 @ 07:54:02
Postat av: Maria

PRECIS! Jag håller med Anu!

Klart ni ska åka iväg på en liten utflyckt :)

och klart du kommer tänka på Junie hela tiden, t.om jag tänker nästan jämt på henne :P

2009-08-02 @ 15:48:36
Postat av: Lina

Planen är väl att amma men det där kan man ju aldrig veta, om det fungerar som det ska eller ej. Det skulle inte vara hela världen om det inte gick men det är klart att jag helst vill kunna amma.



Jah, som sagt, alla har ju olika syn på saker och ting. Det finns ju inget rätt och fel bara olika åsikter.



Hoppas du kunde koncentrerar dig på bion lite iaf :)

2009-08-03 @ 09:36:38
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja men självklart är det viktigast! Tycker att det verkar vara färre som ammar idag än va det va "förr".

Tar dom flaskan så kan ju faktiskt pappan bli mycket mer delaktig från början oxå :) Det är väl dock ganska mycket bra näring i bröstmjölk. Aah, det finns väl både positiva och negativa saker med det där.



Jaa, den växer och gror som tusan nu! Riktigt kul är det att det äntligen början hände nått ordentligt :)

2009-08-03 @ 19:02:54
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0