Full rulle!

Idag var det sista gången med föräldrargruppen, trist, men sant! Vi bjöd på fusk-fika, dvs fika från affären, men jag hade inte tid att baka..

Idag har jag också varit och lämnat in bilen på lagning, ska hämtas imorgon! Sen har jag också vart till v-ås med maritha för att skjutsa hem deras "gamla" bil, medans hon körde hem deras nya!

Imorgon
- 08.00 Hämta bil
- 10.00 VC, Rickard ska ta blodprov, får inte ta sin medicin på morgonen så jag lämnar han inte ur siktet. Får se hur många anfall han kommer att få då...
- 11.00 Arbetsförmedlingen på möte, får se hur mycket nyttigt som sägs där.
- 13.30 ska jag till MVC, jippe, vi ska bla boka möte för kommande UL!

Mellan möter på arbetsförmedlingen och MVC tänkte vi åka till Farmor som fyller år, om inte det hinns med så får vi ta det efter mvc. Sen så ska jag försöka hinna med att hälsa på Stina, Jimmy och Dante också, och titta på deras nya hus!

Kommentarer
Postat av: stina

nämen, ska du göra ett till ul? :D

2009-05-06 @ 21:01:39
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men :) extra ultraljud?

2009-05-07 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0