a brand new... monday...

måndag, igen. the big bang theory går på tv, skön kvälls-serie!
Är helt slut i hjärnan, skulle behöva sova i femton år känns det som, meeeen måste vänta på big brother!
åh, jag är helt fast i skiten.. Jag tittade på det första dagen och tänkte att jag inte skulle kolla på ett enda avsnitt till på den där skiten men det dröjde inte så länge förens jag satt där kväll in och kväll ut och tittade.. så här sitter jag nu och bara sjunker längre och längre ner i dyngan.. Och det är bara 10 minuter kvar tills reprisen från igår kommer, sen är det bara ett par timmar till tills nya avsnittet kommer... oh.. my.. god... men jag är alldeles för nyfiken för att kunna sluta följa det!



kom på att jag har en en veckas gammal ben&jerrys i frysen också! Bäst jag äter upp den innan den blir gaaammaaal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0