oh-my-god!


Hej!
Idag är det lördag, sköna gröna lördag! Ja, grönt börjar det faktiskt bli.
Vi är hundvakt åt ankanpankan, mamman min är på trädgårdsmässa, så vi har varit ute två vändor i blåsten.
Snart ska vi laga lite lunch, blev sen lunch idag, Junie har sovit i 1½ timma! Så skönt, annars sover hon typ 45 minuter.. Och under tiden hon sov hann jag sova en stund, prata i telefon och börja måla en tavla!

Igår åkte vi till mamma och åt mat efter att jag jobbat, jag blev trött redan vid sex.. förstår inte att man fortfarande är så trött efter att man jobbat, tyckte det skulle gått över för ett halvår sedan.. men men, hellre trött efter en veckas jobb än att inte ha något jobb alls :)


Och jag hejar på the moniker, of course, ikväll på melodifestivalen. Han är den enda som är bra av dom som gått vidare tycker jag.. Men om det blir som alla andra år kommer inte den jag vill vidare och så kommer sverige sist i hela tävlingen!

over aaaand out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0