Skit-doktorer!

Just ja, måste berätta lite om rickards medicin också.
Han ringde till medicinmottagningen för 2 veckor sedan och sa att dom måste skicka ett nytt recept till apoteket så han kan hämta ut sin medicin som håller på att ta slut. Efter en vecka, när vi kom hem igen från mamma, gick vi till apoteket och skulle hämta ut medicinen, men nej, inget recept hade kommit in.. Nehe? Okej? Ringde m-mottagningen igen och hon skickade en ny grej till rickards doktor så han skulle skicka ett till recept. Vi gick dit idag, till apoteket, för att hämta medicinen, för att vi trodde att nu måste receptet ha kommit in. Men ack så fel man kan ha. Inget recept=ingen medicin. Plus att hans medicin tar slut på söndag, jippie? Nej. Vette fan hur vi ska lösa det här eftersom han måste ha medicinen varje dag, 2 gånger om dagen. Fan va trött jag blir på strul!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vill du ha chansen att bli veckans blogg och få uppmärksamhet? Gå in här http://ellensplats.blogg.se/2009/april/veckans-blogg.html#comment.



Besök gärna min blogg fylld utav tävlingar, mode vardag. www.ellensplats.blogg.se

~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~

2009-04-18 @ 16:27:00
URL: http://ellensplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0