Onsdagen.

Igår var vi till akademiska i uppsala, rickard träffade en neurolog där och vi pratade om rickards anfall och epielpsi. Kom fram till att han ska läggas in på övervakning för att se om dom kan operera  hjärnan på han, alltså operera bort epilepsin!
När han läggs in ska han vara instängd i ett litet rum 24 h om dygnet i 1 vecka. tur att jag får komma och hälsa på i alla fall!
Fast det kommer bli om minst 3 månader pga väntetiden, suck! Men bättre sent än aldrig! =)

I tisdags var jag först både hund- och barnvakt! Agnes och Filippa var här =)
Sen åt jag och Maria drömtårta till förätt, sushi till varmrätt och semla till efterätt! haha. Tjock.










Kommentarer
Postat av: Ronja

Alltså usch, det verkar så läskigt det där med att dem ska operera i hjärnan. :( Om det var på Tor så skulle jag börja gråta. :P Hoppas allt går bra iallafall!

2009-02-26 @ 09:35:19
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: Karin

jag tycker det är helt fantastiskt hur man kan operera sådär, lika med organtransplantationer. det är ju helt otroligt! Hoppas det går fint för Rickard om det blir av! jag har tänkt: vad är egentligen epilepsi. så nu frågar jag (haha) alltså, vad är det som händer i hjärnan när man får ett anfall.. hur går det till liksom och vad är det som "utlöser" anfallen?

2009-02-26 @ 17:07:14
URL: http://keddy.blogg.se/
Postat av: maria

Haha, de va en bra fettisdag! typ den bästa jag vart med om!!!



du den där Filippa är en riktig poser!!

2009-03-04 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0