vagn, etc etc.

Idag har vi varit i Örebro! Elsa, jag ropade "hej" till dig! hihi.

Vi var först till Babyproffsen. Vi var där i närmare en timme och så beställde vi vagn! Jippie! Blev en "Babytravel Jogger" i olivgrön, vi tycker den var jättesnygg! Och bra. Plus att den bara kostade 4.000 med både liggdel och sittdel! vilket kap!
Längtar tills i juni när vi ska hämta den, hahaha.
Just ja, vi fick också en gratis babybox, men blöjhink och massa kuponger och grejer!

Sen åkte vi till IKEA och köpte skötbord! Tidigt, jag vet, men det var lika bra att slå till när dom inte vet när dom får hem det skötbordet vi vill ha till Västerås.

Sen åkte vi till något shoppingcenter typ, jag hittar inte ALLS i örebro, tur att veronica körde!
Där köpte jag en jacka, måste ju ha någon jacka jag kan knäppa i vår, blir lite kallt annars. Den var sååå snygg.
Sen åkte vi hem och fick med oss ett babygym och en gåstol från Verre!






Kommentarer
Postat av: elspels

jag hörde minsann ditt rop idag! och vad roliga saker, ska barnet heta bosse? (har jag frågat det förut? :P)

2009-02-15 @ 22:46:22
URL: http://elsimon.blogg.se/
Postat av: Malena

Snygg vagn! Vi väntar också en junibebis.

2009-02-16 @ 09:40:25
Postat av: mamma

hej gumman, nu börjar jag fatta att jag ska bli MORMOR!!!!!! ojojoj

2009-02-16 @ 12:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0