rubrik

Jag tycker det är skit tråkigt och svårt med rubrik! Kommer aldrig på något vettigt att skriva... Jaja.

Igår gick jag och Stina en promenad till skantzen och hem igen (med ett stopp på ICA). Färden gick sen hem till henne där det bjöds på bullar, fika, barnmat och bajsblöjor. Och förlossningskliniken, såklart!

Gick hem med en liten halvarg unge som somnade i vagnen. Gav henne mat när vi kom hem, sen åkte vi in till stan och hämtade Rickard. Bilen fick vi tankad också! Snällt av den där mannen!
Vi åkte till MAXI och handlade mat och en stavmixer! Junie var vaken hela tiden i affären, och hon var glad! Har nog aldrig hänt när vi varit och storhandlat förut.
Vi åkte hem 1037 kr fattigare och en massa mat och blöjor rikare.
Vi åkte hem, jag ringde Stina, hämade upp henne på vägen, parkerade och lät rickard ta hand om all mat + Junie medans jag och Stina bokstavligen SPRANG till teatern. Vi hade 5 minuter på oss. Vi kom dit 2 minuter i 19.
Teatern var bra, "särklass".

Idag blir det öppna förskolan. Efter det blir det nog bara att gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0