Hemma.

Nu är vi hemma igen.. eller jag är hemma, rickard skjutsade jag till jobbet på vägen hem.
Vi kom dit kvart i elva, skulle vara där 11, fick vänta tio minuter på att anmäla oss, gick till en annan avdelning, rummet bredvid. Satt där och väntade i 15 minuter, kom in, doktorn sa att det inte gick att operera, anfallen utlöses från olika delar av hjärnan hela tiden, skulle dom operera skulle dom behöva ta bort typ... hela hjärnan. Han var riktigt besviken, doktorn, han hade gärna sett att det hade gått och operera! Jag och rickard var inte så besvikna, varken han eller jag var inställda att det skulle bli någon operation. Så nu får vi se om det går att lösa med mer/andra mediciner!

Kommentarer
Postat av: stina

åh, drygt. hade ju vart perfa om det suttit på en liten punkt. jaja. stan imorgon eller? ska till bvc med dantis halv två, ska vi dra efter det? har du tid?

kram

2009-09-22 @ 15:12:29
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra med Op. Vi är ofta på barnsjukhuset på ackis i uppsala med vår dotter, för hon har cancer.

2009-09-22 @ 16:59:18
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0