kryp.

Måste säga att det är så skönt att det är ljusare ute nu på morgnarna, och kvällarna också för den delen. Men som idag ville Junie gå upp kvart i 7, igår med, och det gjorde mig ingenting för jag blev pigg för det var så ljust! Härligt!

Men idag flyttade jag över Junie till vår säng när hon vaknade, så hon satt där och lekte lite och jag halvsov. Efter en stund tittade jag upp och då stod hon i krypställning! Alltså, vi har ju sett att det varit på gång, men shit vad fort det gått! Så snart har vi väl inte en lugn stund här hemma! :)




Skelögda J ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

SV: taack! Det är faktiskt första gången jag har raka tänder sen jag var fem år.. :O

2010-03-13 @ 19:56:23
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilka sötnosar=)

2010-03-18 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0