april, sju.

det är redan torsdag och snart fredag. skönt när veckorna går fort! helgerna kan ju lugna ner sig lite tycker jag, dom går ju alldeles för fort..

idag började jag klockan 6, borde vara olagligt att gå börja så tidigt! Ofta vaknar Junie vid 6 men då behöver man ju inte stressa iväg till jobb och slit..
I alla fall, jag jobbade till 1, åkte hem och böt om för att sen gå och hämta junie/möta stina.
Vi vandrade hem till stina som en bit av en gammal barnvagnsmaffia. Hemma hos henne härjade Junie och Dante, men jag brydde mig inte så mycket om det för jag var alldles för upptagen med att gosa med en tiiiny bebis! Stina påstod att han vägde över 4 kilo men jag tror inte att han vägde mer än 250 gram ^^ Jag var också för upptagen med att gosa och gulla så jag glömde ta en bild på han!

Efter ett par timmar gick vi hem till oss och lagade lite mat. På vägen hem fick Junie gå i solen, efter ett tag blev hon trött (eller något?) och började krama lyckstolparna längs vägen? Jag fattade ingenting...
Väl hemma somnade jag på soffan och Junie fortsatte härja.. Nu sover Jun och jag och älsk sitter här och slöar. Jag ska måla så jag håller mig vaken till BB.

Wellawell! nu får det vara nog med det här.
Hejdå, eller, baaaaaj baaaaaaj som junie säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0