rubrik?

Fredag. Fredag, fredag.
Det har varit en ganska jobbig dag fast det är fredag. Jag försov mig imorse. Inte mycket men tillräckligt mycket för att jag skulle bli stressad. Dagen gick efter det väldigt sakta, det dröjde en evighet innan jag fick åka hem..
Kom hem med ett dunkande huvud. Sen var det ganska lugnt tills att Junie skulle gå och lägga sig, hon vill av någon anledning inte sova på kvällarna nu, fast hon är dötrött.. Vi måste köpa en ny säng till henne, hon sover fortfarande i spjälsängen och den börjar bli för liten för henne. Ja, i alla fall, det tog en evighet innan hon somnade, och även om jag inte sitter vid henne hela tiden när hon ska somna så kan jag inte slappna av när hon står och ropar i sängen.. Så jag tror det kommer bli bättre när hon får en växa-säng så man kan läsa och natta henne ordentligt.

Och så började jag måla för någon timme sedan och det gick inte alls som jag ville! Istället för att finna ro så blev jag bara irriterad. Lika bra att lägga av då annars förstör man bara ännu mer. Men jag skyller på penslarna! ;)

Nu ska jag lägga huvudet på kudden här i soffan och invänta BB och hoppas på att morgondagen blir bättre! Och det tror jag att den blir, ledig från jobb och så ska vi till Jun's kusin på 4-års kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0