whoops..

har visst inte skrivit på alldeles för länge...
Våra datorer blev hackade och vi kunde inte använda dom på, hehe, 3 månader.. Men igår var vi i alla fall och köpte en ny fin stor laptop!
Så nu tänkte jag försöka blogga igen.. efter jobb, barn, matlagning.. ja.. allt sånt som går före!

Jag mår så konstigt i kroppen, vet inte om det är vädret eller vad det beror på, men jag är så trött och seg, känner mig nervös hela tiden och blir mycket lättare irriterad.. Det blir nog bättre snart, nu börjar det ju bli ljusare ute, eller ja.. Solen går upp tidigare och ner senare! Och solen som varit framme nu ett par dagar har ju varit helt underbar!

Så då går vi vidare till Junie.
Hon har kommit i någon riktig trots-ålder! På bara ett par dagar har hon börja skrika, slåss och göra allt hon inte får.. Och hon har aldrig varit sån här förut! Men det hör väl till antar jag...

Nog om allt nu. Skriver snart igen, promise :)

Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrade just vad som hade hänt eftersom det var länge sen som man kunde läsa något nytt! Vad kul att ni har kunnat köpa en ny laptop.



Det som Junie går igenom är helt klart trotsåldern,iaf den första. Det är en tuff tid att ta sig igenom. Våran son som snart är 4 år är inne på sin andra eller tredje, men mycket beror på att han ska bli storerbror vilken dag som helst och han har väntat länge nu på att bebisen ska komma ut.

2011-03-06 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0