Hej!

måndag kväll och jag känner mig som en ny människa! skönt att sommaren är på väg, det känns verkligen även om inte vädret är det bästa just nu.

Idag har jag hunnit med så mycket! Jag har jobbat, fast bara 6 timmar. Åkte hem och böt kläder, gick och hämtade junie, samhället och vidare till Stina. Satt där ett par timmar och babblade, alltid lika trevligt när vi väl ses! Gick hem, lagade mat och åkte sen och tränade, blev 40 minuter på löpbandet, fast jag gick mest, och 10 min på crosstrainern.
Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och faktiskt piggare än jag trodde jag skulle vara!

Imorgon blir också en skön dag, ingenting planerat (än så länge, kommer nog ändra sig ganska snart :P) och jag jobbar bara 3 timmar! Jag hoppas på fint väder så man kan spendera dagen utomhus!



Utsikt från balkongen igårkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0