Onsdag

Idag var jag hos tandis och lagade en tand. Samma tand som dom redan lagat två gånger.. Det var mindre skönt!
Ska försöka att bara dricka cola en gång i veckan :)

Åkte in till stan och gick på rekryteringsmässan också, så jäääävla mycket folk alltså! Helt sjukt.
Träffade R's syster Verre där inne, åkte med henne till Nisses och lallade omkring, köpte en Kalle och Hobbe-tidning för TRE kronor, jag trodde det var ett skämt!

Idag får jag ont i huvudet så fort jag reser mig och så har jag varit sugen på mjölk hela dagen, druckit flera glas, jag som inte är så jätte förtjust i mjölk i vanliga fall.. haha.

På fredag (förhoppningsvis) kommer mami!! :D

Kommentarer
Postat av: B

Uscha, roligare saker än spendera dagen hos tandläkaren har man ju varit med om... Brukar bli attans dyrt också!

2008-10-22 @ 17:45:11
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: Ronja

Åh, Kalle & Hobbe! <3

2008-10-31 @ 00:02:54
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0