Snart så..

Nu börjar tiden dra ihop sig! Jag jobbar veckan ut och imorgon ska jag både hinna med att jobba, handla, göra smörgårdstårta och städa ALLT!
På fredag fyller Rickard 30 och då ska jag inte behöva göra mycket när jag kommer hem hade jag tänkt. På lördag kommer min mamma med familj och då tänker jag inte heller göra någonting förutom att dekorera en till smörgårdstårta.. och kanske diska lite, hähä.

Väggarna vi nu har hållt på och fixat i 2 veckor för att få dom bra är skitfula, så vi får ha det så här så länge så får vi tapetsera dom sen efter påsk. Drygt? Ja.

Imorse väckte Bosse mig vid 6 också, då var han vaken och tumlade runt, mysigt!

Och på onsdag nästa vecka, om en vecka alltså, åker vi hem till mamma och firar påsk genom att äta en massa GODIS! Eller... jag ska göra det i alla fall!

Idag var det ett år sen jag tog körkort också! Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis tuutuuut! jag minns när vi åkte västanfors-brinell tusen gånger inför våran utställning! yeah

2009-04-01 @ 19:04:10
Postat av: keddy

ps..det var alltså jag karre, som skrev det där!

2009-04-01 @ 19:04:42
URL: http://keddy.blogg.se/
Postat av: Leonard

Grattis!



Har precis lagt upp en video från Italien, mitt första "videoinlägg", ska börja med det lite gran nu men vill ha en seriös videoblogg och inte någon trams-blogg typ! Så kommentera gärna och skriv vad du skulle vilja att jag bloggade om i mina videoinlägg!

Ha en bra kväll!



Leonard

2009-04-01 @ 21:02:30
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0