social!

Idag har jag varit väldigt social, vid lunch drog jag och stina på promenad, handlade och gick till bvc och hämtade vatten. Sen gick vi hem till mig, drack kaffe/cola och fikade. Anna kom med sina barn simon och rasmus, för dom som inte vet så låg vi tillsammans på 69'an, väldans trevligt att vi fortfarande håller kontakten! Det klickade liksom direkt, höhö.

Sen åkte Anna och jag, junie, stina och dante gick hem till dom och satte oss i en blåsig trädgård. Barnen sov tills dom vaknade.
Efter några ytterligare trevliga timmar gick jag hem och åt falukorv. Junie sov.

Kommentarer
Postat av: jeanette

(som svar på din kommentar..)

Ja, kanske att de tar illa upp, jag brukar formulera mig konstigt ibland. Jag vill inte att de ska ta illa upp, för inget är deras fel, har varit såhär under större delen av mitt liv. Men jag kämpar på.

2009-08-11 @ 19:22:19
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0