Galsinnig.

I allas bloggar står det om julpynt och julklappar och granar och skinkor och och och och...
Det är snart julafton och det är ju nu man ska julpynta och fixa allt men det känns inte som att det är så nära! Därför blir jag helt galen, jag har ju själv pyntat lite idag, jag har inte så mycket att pynta med men jag köpte några röda ljus idag, och mossa. Så jag har gjort en egengjod "adventsstake".. 4 stora ljus på en keramikplatta (köpt på åsby, of course) och lite mossa på det. Och så har jag plaserat ut 3 ljusstakar med röda ljus i här på datorbordet ockå. Men ändå känns det helt overkligt att det är så nära!
Well. Det kommer väl! Kanske inte innan självaste julafton, men i alla fall, vi får väl se!
Vad ska jag ha på mig på julafton dååååååååå? suuuuuck.


Nej, nu är det idol, sen blir det lite mer gitte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte heller nå julkänslor. Svårt när det inte är massa snö ute. Så fort snön kommer julkänslan!

2009-12-04 @ 23:45:30
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0