vaaa?

vad är det här för väder? hur mycket snö som helst?!

Denna vecka har jag varit så social! Känns det som...
Igår for vi först en sväng till Stina och Jimmy, pratade skit och checkade in lägenheten. Längtar sååååå tills vi får, om vi får, vår lägenhet såld så vi kan flytta!
Senare hämtade jag upp Ramona och Stina och åkte till Emelie på sexparty, det var skoj!

I förregår ringde Rickards mamma igen och frågade om jag kunde jobba på måndag och tisdag, så lite mer jobb blir det allt.

Idag ska jag bara vila upp mig inför morgondagen! Tänkte ta en promenad men har ångrat mig, orkar inte gå i all snö!

Ska tillägga att jag har inte gått upp ett enda kilo, på 17 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0