hu!

Idag har jag och Rickard varit hos doktorn, pga hans epilepsi, vi kom fram till att han ska höja sin medicin, pga dagliga anfall/frånvaroattacker, och att han ska få åka till Uppsala för att bli kollad, då blir han (antar jag) inlagd i 3-4 dagar för att de ska se om dom hittar roten till det onda, och se om dom kan operera bort det.
Alltså, operera i min älsklings hjärna. Blir nervös bara jag tänker på det... hu!
Måtte det gå bra.
Skulle få en lapp hem denna månad, där det står när han får tid i Uppsala.

Kommentarer
Postat av: stina

haha, jo men de ville hyra ut från och med januari och vi fick inte lägenheten såld innan. så då fick de hyra ut till någon annan. :)

2009-01-08 @ 19:24:23
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0