Love is all around the world.




Jag saknar min mamma.


Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dig också min unge! älskar dig

2009-01-12 @ 21:36:15
Postat av: mamma

saknar dig också min unge, älskar dig!

2009-01-12 @ 21:37:54
Postat av: mamma

saknar dig också min unge, älskar dig!

2009-01-12 @ 21:39:08
Postat av: Ronja

Din mamma är lite tjatig märker jag. ;) Hehe, skoja bara! Jag saknar min mamma med, litegrann.

Läste att ni funderar på att resa. Vi ska till Grekland i maj. :) Fett härligt ska det bli.

Jaja, jag tänkte bara skriva Hej och Hur mår du och så där, det var ett tag sen!

nu ska jag kolla på film och dricka te. Tjipp!

Fin bild förresten!

2009-01-12 @ 22:28:56
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, precis. Det är inte lätt när man inte har alla pengar i världen. :P Vi ska åka till Zakynthos, för Tors föräldrar känner några där som hyr ut små hus. Det är lite mer lantligt dit vi ska, inte värsta turistområde. Det tycker jag är bättre. Så man får se mer hur dem har det, inte bara bada i en pool, där alla ligger packade som sillar på solstolarna, och käka på McDonalds varje dag. :P



Jotack, jag mår också bra. :)

Men hallå, hur är det egentligen, bor ni i Hallsta nu? Jag har inte hängt med i svängarna. :P

2009-01-13 @ 11:49:10
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0