Spontant till v-ås.

Idag trodde jag att INGENTING skulle hända, var inställd på att ha boooring. Men så ringde Anu vid ett och frågade om jag inte ville följa med henne och barnen på en roadtrip till västerås! wiho, no longer boring! Självklart tackade jag ja till erbjudandet och kom hem lite tröttare, lite mer kläder rikare, lite pengar fattigare och med ett gladare humör! Och gudars va mycket rea det är där!

När jag kom hem ringde Maria och kom fram till att hon inte skulle åka till mamma, slapp jag skjutsa henne till tåget i v-ås, skönt. Hon kom istället hem till oss och vi spelade alfapet, jag vann, stort!

Nästa vecka ser ut så här:
Måndag - Arbetsförmedlingen, suck..
Tisdag - förhoppningsvis simma!
Någon dag närmare fredag - åka till v-ås och "stor"handla.
Fredag - Mamma kommer, ljusparty hemma hos mig.
Lördag - Mamma är kvar, pappa m. fru kommer på middag (vi ska äta älg!)
Söndag - Jag fyller 20! Bjuder på smörgårdstårta + vanlig (choklad)tårta + kakor!

Måste ut och fota snart också.. Kameran har fått vila alldeles för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0