16 and pregnant.

Igår tittade jag på en serie som heter 16 and pregnant, på mtv.com. Som man hör är det 16-åringar som har gått och blivit gravida och försöker få livet att gå ihop. Sista programmet jag tittade på handlade om en tjej och en kille som valde att adoptera bort sitt barn och jag har nog aldrig grinat så mycket till något program som jag gjorde när jag såg det. När jag såg det insåg jag hur mycket jag älskar Junie och jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna lämna bort henne till någon annan. Inte för någonting i hela världen.

Dock tyckte jag att dom gjorde ett bra val, dom i serien, när dom lämnade bort flickan, dom förstod att dom inte kunde uppfostra barnet som dom ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0