Natten.

Igårkväll ringde jag till 69'an och sa att jag tyckte att Junie hade ätit väldigt lite under dagen och att hon var tröttare än vanligt. Dom tyckte vi skulle komma in och ligga kvar under natten, sagt och gjort.
Dom tog lite prover på henne för att se så hon inte hade fått någon infektion, det hade hon inte men hon behövde järn, antagligen därför hon har varit lite tröttare. Men inatt åt hon som en galning, perfekt! Hoppas det håller i sig bara.
Så det var skönt att vi inte blev utskrivna trots allt.

Kommentarer
Postat av: Yolanda

Jag måste få säga grattis till tjejen. Fick höra för nån vecka sen av Frida att du födde lite tidigare än väntat. Jag har tappat bort lappen med alla mail m.m så därför har inte jag kunnat säga nått eller ens märkt hehe :) Vad roligt det msåte att vara mamma :) Jag kanske ska ta och fixa familjeliv verkar som om alla håller koll på varandra där. SKöt om dig så måste vi höras måste få se din tjej:)

2009-07-13 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0