Stan

Idag var jag och maria (och J såklart) in till stan, jag har inte varit till stan STAN på länge, bara erikslund och hälla och så där, och sjukan såklart. Varmt var det och vi köpte glass och satte oss i solen och tittade på männsikor.
Köpte 2 par shorts på hm, bra rea! Och så köpte jag en del grejer till boken jag håller på att göra åt Junie.

Junie har blivit mycket piggare sen hon fick blodet, nu skriker, äter och härjar hon! Och hon vill inte ligga ner själv någonstans, utan helst av allt vill hon att man ska bära runt på henne, mysigt men sååå varmt i denna värme!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :)

2009-07-17 @ 16:43:22
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0