Infoträff, FK.

Nu har jag varit på infoträffen om föräldrarpenning på försäkringskassan. Blev inte så mycket klokare så jag har bokat ett privat möte med dom imorgon halv 9. Efter det ska jag åka till uppsala till min älskling och stannar kvar tills han får åka hem. Får se om det blir på fredag eller om det blir på måndag. Inte ett enda anfall har han fått hittills men ikväll skulle dom sänka medicinen så då hoppas jag att han får ett gäng anfall. Det är nog den enda gången jag har önskat att han får anfall, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Varför vill du att han ska få det? Vad är det dem ska göra liksom?

2009-06-03 @ 22:44:51
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0