Gött.

Dagen började med spöregn sedan vidare till blötsnö och nu solsken och blå himmel? Perfekt! Var så skönt att jag hoppade av bussen en massa stationer för tidigt och gick hem i vår-värmen.

Jävla stressig dag var det på skolan också, mamma mia säger jag bara. Och så tycker jag att lärarna borde jobba i köket i en vecka så dom kanske lär sig att uppskatta maten dom får och att dom faktiskt får tallriken diskad.

När jag kom hem hade jag fått post från mvc, tider för föräldrargruppen, yes! Va roligt, som jag har längtat! Första är 15/4, 14/4 ska jag till kontroll på mvc också, massa kul!

Kommentarer
Postat av: Linda

hello.. håller med om det där med lärarna, otacksamma är vad dom kan va. in med dom i köket bara :-)

kram

2009-03-18 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0