Greys anatomy.

Igårkväll tittade jag på Greys Anatomy och sist jag grinade till det så mycket som jag grinade igår var när Danny dog, alltså var det ett väldigt gripande avsnitt igår eller så har jag bara blivit mer överkänslig, jag tror det var en blaning av båda!
I alla fall så tjurade jag så både min tröja och täcket blev helt blöta! Sjukt jobbigt var det. och så var jag nog lite övertrött också.

Om en timma ska jag gå till bussen. På ett sätt hoppas jag att jag får jobba i någon vecka till och på ett annat hoppas jag att jag får vara hemma. Det skulle ju vara bra om jag får jobba mer, jag skulle ju inte direkt bli ledsen. Men det skulle samtidigt vara så skönt att vara hemma nu och kunna ta allt i min egen takt, så jag kanske inte får så ont om dagarna, plus att solen är här!

Kommentarer
Postat av: stina

jag grinade också!

skitjobbigt avsnitt ju....

2009-03-19 @ 10:46:35
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: karin

jag grinade meeed!

försökte vara strong och hård och tuff och stå emot. men fan det gick ju inte alls!

(tack för luggkommentaren förresten, glad blev jag för den :) hihi)

2009-03-19 @ 23:00:57
URL: http://keddy.blogg.se/
Postat av: maria

Erika, du har alltid vart överkänslig. du grinar ju till allt!

2009-03-24 @ 06:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0