Påkommen.

Jag har kommit på mig själv att jag har fått ett kontrollbehov jag inte vill ha! Och det har kommit av alla rackarns bloggar jag läser! Känns som att jag måste ha koll på vad alla gör hela tiden! Och sån vill jag absolut inte vara! Så, jag har därför tagit bort några bloggar från bloglovin, såna jag tycker är onödiga att läsa, vissa blir jag rent ut sagt irriterad av att läsa och då kan man ju undra varför jag har fortsatt att läsa dom..?
Allt jag behöver bry mig om är vad jag och Rickard gör. Egentligen.

Ja, nu ska jag bättra mig i alla fall! Och kanske inte sitta lika mycket vid datorn.

Idag har jag jobbat, fick också veta att jag får jobba en vecka till, så nästa vecka och näst nästa är jag upptagen på dagarna och det känns helt underbart!

När jag kom hem, vid 3, åkte vi och storhandlade på maxi, så nu har vi massa mat hemma! Och inte en enda bok köpte jag på bok-rean!

Ehm... har inte lagt upp någon bild på så länge så här kommer en.. på agnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0