Solsken!

Jag blir så glad när solen skiner! Hade ingen lust alls att jobba idag, ville bara vara ute!
Hoppade i alla fall av bussen vid sporthallen och gick hem därifrån, skönt.
Fick också veta idag att jag kanske får jobba längre! Inger ringde idag och sa att hennes nacke inte blivit bättre. Hon skulle ringa imorgon igen och säga om hon skulle bli sjukskriver längre. Annars är det min sista dag imorgon, skulle ju vara bra med några veckor till, helst så länge jag orkar jobba! Fast jag känner av foglossningen mer och mer för varje dag som går, men det är bara att stå ut! Jag ska inte klaga.

Riktig stressdag var det på jobbet idag, jag stog i disken och det var full rulle hela dagen! Mamma mia säger jag bara. Fast skönare det än att allt går jättesakta, då får man ju aldrig åka hem. Skönt också att jag bara jobbar 5 timmar om dagen.

Idag, när jag kollade på top model (!!!) så sparkade bosse jättemycket så det syntes utanpå magen, WOW! Fast det känns lika overkligt för det. Och såklart var det när Rickard inte var hemma, han lär aldrig få känna en spark, haha.

om 10 minuter ska jag tvätta också!

Tjong tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0