Göteborg!

Just ja, vi ska åka till Göteborg på söndag också, och stanna där i en vecka + några dagar! Vi ska vara hund/lägenhetsvakt och det ska bli riktigt roligt att få uppleva Göteborg med min älskling. Han har aldrig varit där och jag hittar lika lite som han så vi får se hur det går! Det är faktiskt väldigt olikt mig att göra såna här saker.. Jag blir så nervös när jag ska till ställen jag inte hittar i men det ska nog ordna sig. Ska bli roligt att jag och Rickard ska göra någonting helt själva också, innan bebisen kommer!

Kommentarer
Postat av: Maria

VAAA?? de har du inte sagt till mig!!! o va fuksit, jag vill också dit!

2009-05-07 @ 08:09:24
Postat av: Anonym

2009-05-12 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0