slö och slappdag.

Idag är en slö och slappdag, det har regnat och haft sig nästan hela dagen, fram tills nu, nu skiner solen och det är varmt ute. Så det fick bli en sen långprommis med patsy, skönare att gå i sol än att gå i regn. Hon ville inte heller vara ute när det regnade, var bara ut på gräsmattan sen in igen. Och så tror jag att hon har varit lite uttråkad för hon har velat busa hela tiden! Ja...

Det blir nog IKEA imorgon, i alla fall en kortis. Min rygg och mina höfter  vill inte riktigt vara med och jag glömde foglossningsbältet hemma, fast det är skönt att jag har mått så bra som jag gjort, finns ju dom som har det mycket värre, så det är jag glad över! När jag klagar känns det som att jag klagar lite i onödan, det blir ju inte direkt bättre av det.

Well well, ikväll blir det tacos med choklad till efterätt! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0