Ha, där fick du, dagen!

Jag har inte haft otur idag! Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag!
Tog en lååång seg förmiddag, gjorde ingenting speciellt, Veronica kom förbi en sväng för att sedan åka till stan med Rickard. Jag och Junie segade oss ända tills vi skulle gå till Stina och Dante. Där hade vi det trevligt och slappt. Det är så otroligt skönt att umgås med Stinus, man behöver liksom inte leva upp till något, det är bara vara som man är och bara ta det chill. Härliga bullar med andra ord.

Nu tittar vi på idol, junie sover sedan en timme tillbaka och jag tänkte ta mig i kragen och rita lite!

Kommentarer
Postat av: stina

åh, tack vännen! <3

2009-11-13 @ 22:48:38
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0